Sunday, September 26, 2010

这一次, 寂寞就好

又来了, 怎么了? 还没中毒啊。

那天的事就算了吧, 就当做一时贪玩, 好吗?



都是寂寞在作祟, 不要不要不要。。

不要去想任何可能, 不要一直查看手机, 好吗?

寂寞? 这应该只是人家说的, 沮丧时特别感到孤独的重量吧, 一定是。

不要再跟任何人借所谓的‘幸福’了, 因为借来的始终都该换掉, 好吗?

我还有很多东西等着去忙的, 没事的。 我不需要你的微笑, 不需要你的安慰, 不需要你的拥抱, 不需要你给我任何回忆。

忠万, 这一次, 寂寞就好, 真的。 =(

4 comments:

ashley 诗韵 said...

我想~应该就是那个所谓的“寂寞”还我想家的~都是寂寞的错~

为什么要跟别人借幸福?属于我们的幸福,我知道它在不远处等着我们。不需要别人的施舍,我有自己的幸福。你也一样!

我们都还有好多事情要忙。所以,我们务必要加油!

Lil. Hob. said...

Sometimes feeling lonely will instead get you to cherish the people around you more. Life was never meant to be alone. Im stages of life, different people will walk pass. some will stay, some will walk over. Happiness and blissfulness; Sad and sorrows will accompany you. They can be a honey in your life, so is the acid in your life. Might not be enjoyable but enduring them will make you strong. The time will come for that. I believe so too.

sheng said...

jyjy。。。。

Chris Lau said...

对! 我们都务必要无比的加油!! XD
听, 梦想在帮我们数节拍呢!